Είναι
υποψήφια διδάκτορας στο Τμήμα Νηπιαγωγών των Σχολών Eπιστημών Αγωγής του
Πανεπιστημίου Ιωαννίνων από το οποίο και αποφοίτησε. Έχει πτυχίο της Φιλοσοφικής
Σχολής του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής
και Ψυχολογίας και δίπλωμα διετούς
μετεκπαίδευσης στη Γενική Αγωγή. Έλαβε πτυχίο και δίπλωμα μουσικού
οργάνου και πτυχίο Ανώτερων Θεωρητικών της Μουσικής. Έχει πιστοποιήσει γνώσεις και δεξιοτήτες
στις Τ.Π.Ε., Β΄ Επιπέδου, καθώς και τη γνώση του συστήματος Braillle. Ολοκλήρωσε τους μονοετείς κύκλους μουσικοκινητικής
και ρυθμικής αγωγής Carl Orff, Jaques Dalcroze της σχολής Μωραΐτη και του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου Ιωαννίνων με
αντικείμενο τη Θεατρική Παιδεία. Διετέλεσε επιμορφώτρια και βαθμολογήτρια σε επιμορφωτικό πρόγραμμα
εκπαιδευτικών με αντικείμενο την “Αξιοποίηση
τεχνικών ασύγχρονης και εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας μέσω Moodle”. Είναι
πρέσβειρα του προγράμματος Erasmus+ CEYS:
Creativity in Early Years Science Education και πρέσβειρα εκπαιδευτικής ρομποτικής για την περιφέρεια
Ηπείρου (WRO Hellas). Συμμετέχει με επιστημονικές εισηγήσεις, σχεδιασμό εργαστηρίων
και παρακολούθηση εργασιών σε πολυάριθμα διεθνή και πανελλήνια συνέδρια. Από το
1997-2005 εργάστηκε ως καθηγήτρια μουσικής στην Πρωτοβάθμια/Δευτεροβάθμια
εκπαίδευση και εργαστηριακός συνεργάτης στο ΤΕΙ Ηπείρου, ενώ από το 2005 εργάζεται
ως νηπιαγωγός. Για την εκπαιδευτική της προσφορά έχει τιμηθεί μεταξύ άλλων με
βραβείο από την Εθνική Ελληνική Επιτροπή
για την UNESCO.