Το έργο EPOQUE(Erasmus+ Cooperation for innovation and the exchange of good practices, Strategic Partnerships for higher education – coordinators) προωθεί ένα βιώσιμο εμπλουτισμένο μελλοντικό πρόγραμμα σπουδών που θα παρέχουν τα Πανεπιστήμια στους τομείς των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, μέσω της ανάπτυξης ενός περιβαλλοντικού χαρτοφυλακίου. Το περιβαλλοντικό χαρτοφυλάκιο έχει ως στόχο να δημιουργήσει μια νέα γενιά επιστημόνων, οι οποίοι θα μπορούσαν να συμβάλουν σημαντικά στη βιώσιμη ανάπτυξη των διαφόρων τύπων των οργανισμών, συμπεριλαμβανομένων των σχολείων. Το έργο βασίζεται σε μια μεταφορά τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών μεταξύ επιλεγμένων συνεργατών από τη Βόρεια και τη Νότια Ευρώπη, αλλά και από χώρες της Βαλτικής και της Μεσογείου.
Οι συμμετέχοντες φοιτητές είχαν τη δυνατότητα από το πρόγραμμα επιδοτούμενης πρακτικής άσκησης στο εξωτερικό. Έλληνες και Ιταλοί, ειδικοτήτων των Θετικών Επιστημών και των Μηχανικών, εφάρμοσαν ένα σύστημα διαχείρισης ενέργειας σε φορείς της Φινλανδίας, ενώ οι εκπαιδευτικοί δίδαξαν σε σχολεία, βιώνοντας το εξαιρετικό Φινλανδικό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Αντίστοιχα οι Φιλανδοί φοιτητές – περιβαλλοντολόγοι στην πλειονότητά τους – υλοποίησαν την πρακτική τους άσκηση στην Ιταλία, ανταλλάσοντας καλές πρακτικές για τα συστήματα διαχείρισης ενέργειας και αποβλήτων.
Η πρακτική άσκηση έγινε με την οργάνωση, καθοδήγηση και επίβλεψη των Πανεπιστημιακών Καθηγητών – Ακαδημαϊκών Υπευθύνων του Προγράμματος EPOQUE για κάθε συμμετέχουσα χώρα. Τα Ινστιτούτα από την Αυστρία και τη Μάλτα έδωσαν λεπτομερείς οδηγίες για την ενίσχυση της πρακτικής άσκησης των φοιτητών σε μια αγαστή συνεργασία του ακαδημαϊκού και των εργασιακών χώρων.